S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Packa upp in my <3

(not)
 
Rubriken fick bestämma dagen, inte telefonen den här gången. Resväskan är proppfull och jag vet inte vart jag ska starta. Nya köp i en hög o gamla i en annan? Näe, asså detta med packa och packa upp är inte min grej. Min garderob, vilket jag märkte nu, är redan proppfull av gamla kläder. Nytt klädförvarings köp på G! ;)
 
Mamma kom nyss hem nu, med sin pojkvän Bernt och de har handlat så det inte får plats NÅGOT mera i kylskåpet. Vart var de, Ullared eller? Haha... :)
 
Seriöst BEUNDRAR en tröja jag har köpt.. Finstickad, rosa med ficka på bröstet. Woaw, and it's MINE ;)
Aja, måste seriöst börja packa upp nu. Mami vill starta tvättmaskinen, men nehe du, vänta ett litet tag till! :)
 
Som sagt kommer det tidsinställda inlägget SÅKLART läggas upp under eftermiddagen, men än så länge är klockan bara 2, så.. What so hurry up for?
Tror ni kommer kika in här i bra tid runt 6 eller 7. Goodi goodi.
 
Pöss så länge..

Madie
17 Februari, 2013 - 13:54 / BLOGG: http://madie.blogg.se/

sjukt söt blogg! kolla in på min blogg och berätta vad du tycker om min nya design! xx


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: