S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Precis när solen går upp..

...gjorde den inte det. Jag trodde jag mådde bättre, men icke sa Nicke. Jag mår sämre efter en hel vecka hemma. Sämre..  aargh, blir så jävla trött på förkylningar. De förstör typ allt för en. Jag skulle tycka det var kul att vara bara med Jonna i skolan, men neeej nej enj. Jag skulle inte klara 5 minuter där. Seriöst, jag mår PISS. En seriös sak, jag har nu nyst var 7 sekund. (räknade, puckade mig) och jag har gjort det nu i kanske 10 minuter. Ite bah..
 
Aajaa, får se om jag går hem till mamma eller om jag stannar kvar här.. Känns lite mysigare att gå till mamma men ringer henne och ser vad hon tycker, annars stannar jag hos pappa.
Pöss..
 

Sara
22 Februari, 2013 - 09:48 / BLOGG: http://livetsara.bloggplatsen.se/

Krya på dig ♥ Saknade dig på träningen igår


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: