S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Shine bright

Ååh, vaknade imorse av att mamma stod i mitt rum och sjöng vakna klockan är sju med en takt samtidigt som hon klappade händerna. Jag bara tog kudden och kastade den på henne, men nenene, hon skulle inte sluta för det. Tillslut när jag vaknade upp såg jag hur solen lyste starkt här nere i Gbg.. Hoppas verkligen det håller sig.
Kom på det förut, nu är det ONLY 2 veckor kvar till min födelsedag. Woaw.. Så jädra snabbt allt går. 13 år. Känns awesome att växa, men vill ändå på något sätt stanna tiden. Det går ju FÖR fort. 
Aja, planen för idag är simple. Läxdag, matte med Jonna, engelska lite senare och läsa på till ett prov. Uppdatering räknar jag med efteråt. Good? Då säger vi så då ;) Ha en grym dag
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: