S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Godmorgon 2013

Hejdå 2012..
 
           ...HALLÅ 2013
 

Börjar denna sooliga dagen med att bara ssträäääääääääääcka på mig. Så gött att slippa skolan o man hinner chilla med en lugn våg in mot slutet av lovet. Fan också. 
 
Jag mår inte särskilt bättre, 
hostan känns tyngre...
              ...och jag tvivlar det värsta.
 
Men jag kan it göra något åt det :/ 
  
                     Jag har märkt att MASSOR av bilder har försvunnit ifrån min dator, inklusive röstmemon där jag har sjungit och videor där jag har spelat in så att jag ska kunna Franskan (?)
 
Jag har alltså antagligen blivit hackad, men jag och min bästa pappa ska kolla saken under dagen...
                                   ..mer info kommer!
 
 
Hoppas annars ERAN dag blir suverän, and i see you later.
 

Moa
02 Januari, 2013 - 12:08 / BLOGG: http://moaloveyou.blogg.se

Jätte fin blogg! Titta in min om du vill. Lämna en kommentar så är du jätte snäll! Hoppas du hade jätte kul på nyår!

Ha d ;)

Julia
03 Januari, 2013 - 12:08 / BLOGG: http://juliaroz.myshowroom.se

Hej, fin blogg du har:) Hur länge har du bloggat? kika gärna in på min blogg, har startat om efter en paus. Skriver om mitt mål inom ridningen, ridpass, mode osv.
Kram!


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: