S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

I just love it

Jag startade denna bloggen i Augusti.
Trots korta tiden går min statistik upp o ner. Höjs och sjunker.
Jag har haft 100 unika besökare en dag, och två dagar efter bara 2. 
 
Trots att det är upponer vet jag att ni sitter bakom datorn och faktiskt läser.
När jag har skrivit ett inlägg så går det två timmar efter att jag kollar bloggen igen, 
och jag blir röd av att jag ler när jag ser den ljusgula raden med rubriken över översikt.
 
''Du har fått 3 kommentarer''
Jag får oftast 3 kommentarer. Jag blir sprillans lycklig av det. Känt att, aah, jag gör kanske nytta med detta iaf..
 
Så sjukt glad att ni finns här, och jag hoppas ni stannar in my <3. 
 
Kolla min statisik förut... Och nu. WHIPS röda på 109 och WHIPS blåa på 80. 
Jag e så sjukt glad.. 
You can't imagine.
 
 
Puss på er..
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: