S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Ingen bloggning?

Vi åkte hem till pappa igår kväll. Mamma var hos sin pojkvän och kom inte hem förrän idag. Mådde också skit. Arghh.. J*kla förkylning ( flåt mamma ) som härjar i min kropp.
GO AWAY!
Jag e riiiktigt trött idag igen, denna förkylningen tar KÅL på mig. Blahh blahh blahh.
Ska nog försöka sova. Jag menar, klockan är halv 11. Jag brukar på en vanlig helg vakna om en halvtimme.. Kanske jag vore sova dit mig den ;)
 
min systers redigering äger.
BTW att jag ser ful ut, men YOLO so wha' evahh

Alva
18 Januari, 2013 - 10:38 / BLOGG: http://alvac.webblogg.se

Hej! Jättefin blogg :) Allt bra idag? :)
Jag skulle verkligen bli superglad om du skulle vilja kika in på min hästblogg och kanske slänga iväg en liten kommentar om vad du tycker eller kanske ställa några frågor i min frågestund! :) Hoppas du gillar min blogg och vill fortsätta läsa! :D

Direktlänk till frågestunden: http://alvac.webblogg.se/2013/january/ask-med-anything.html

Kram!

Amina ;)
20 Januari, 2013 - 10:38

Detta är den finaste bilden på dig ;))


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: