S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Gymnastiken

Någon gång under veckan som har varit fick min mamma ett mail ifrån Gymnastik Förbundet. Nu har ''förmedlingen'' ordnat sååå konstigt på gymnastiken så det fiiiinns inte. Det var bestämt att jag och Johanna skulle få träna i medium, med Sandra som tränare. Sandra är den bästa av tränarna, hon vet och kan bäst. 
 
Vi tänkte att det redan var bestämt att grupperna var som vi fått reda på avslutningen. Men igår berättade mamma först med såhär;
 
Jag har en dålig nyhet. Du kommer inte få träna med Sandra i höst. Du kommer ha M, A, och någon vid namn K (föredrar att inte dra deras äkta namn) och dessutom har de delat upp så att det är två tjej grupper och två kill grupper. Och.. du kommer inte gå i samma grupp som Johanna. Ni kommer inte träna på samma dagar. 
 
Det var så mycket att ta in på en gång. Jag kommer inte heller träna med de mindre tjejerna, och jag vet bara att jag kommer träna med de från -98 till -00. Vilket betyder stora tjejer, som antagligen är bättre än mig. MEN, frågan är hur många grupper det EGENTLIGEN är. Johanna kommer inte gå i samma grupp som mig för hon är ''bättre'' än mig, så vart kommer de små gå då? Och vilka kommer gå i min grupp?
 
Jag har ingen aning om vad som händer,
men en sak är säker.
 
Om de inte ändrar detta, kommer gymnastik drömmen antagligen gå i spillror, eftersom de tränarna jag har är... inte så duktiga själva. M kan knappt hjula, men rättar ändå andras 'fel' som hon kallar det. Har jag de, finns risk att jag inte kommer lära mig något nytt. Och utan vänner, blir det inte roligt. Och en annan fråga är också, om M, A, och K kommer ens kunna träna de större, som har kanske mer erfarenhet.
 
Hoppas på ändring här hemma. Hoppas, hoppas, hoppas...
 
 

Sara
03 Juli, 2013 - 20:09

Nejj. Fy vad tråkigt :(
Hoppas det ändrar.
Vet att du är jätteduktig ♥

Anna bananananan
19 Juli, 2013 - 20:09 / BLOGG: http://rainbowness.blogg.se

awww XCCCCCCCCCCC


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: