S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Hemma ifrån Katrineholm!

Nu är jag äntligen hemma, igen. Efter en ANNAN lyckad resa. Har haft kul med min vän Jonna där uppe, 
Har inte tagit mycket bilder direkt, då jag glömde min kamera och OM massa andra grejer. Men det är som det är, tog minnes bilder med händerna och ögonen ;)
 
På Lördag är det dags att hoppa in i bilen och åka bort igen, denna gång upp till Norrland (Ångermanland)!
Längtar så jag spricker.
 
Har skrivit ett inlägg som ska upp senare, som gjort mig förkrossad. Ni som gillar gymnastik, kommer fatta lite av min och Jonnas smärta vi fick igår..
Kolla in hit senare.. :/
 
 
Visar en bild på killen jag ÄLSKAAAAAR, Joey DAAAAMN Graceffa.
Här är en bild när han var med sin bästa vän Meghan på Amazing Race. 
 
GOODBYE FOR NOW
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: