S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Godmorgon Sverige

Vaknar upp i ett riktigt kallt rum, då einstein Tessan hade glömt stänga sitt fönster. Vaknade av nysningar. Nu är ju sommaren igång, allergierna får utbrott och det kommer bli totalt KAOS. Headern jag lade upp här igår blev inte som jag hade tänkt, då detta temat inte kunde ha så pass liten bild som header. Jag försökte, och jag failade... Men, men..
Kommer nog förmodligen byta tema till Stars 'n Stripes, känner att den var den bästa hittills. 
 
Nästan hela dagen igår umgicks jag med min syrra Vickan och hennes kompis Linnéa , och vi spelade mest kort, men också något vi inte riktigt vet vad det kallas;
 
Man har tre papper och varsin penna. Man börjar med varsitt papper och börjar med ''Det var en gång...'' och så skriver man en mening, och på nästa rad skriver man ett ord från meningen, viker sedan det du skrivit, förutom ordet på andra raden och skickar vidare.

AS kul att göra, eftersom man inte vet vad den innan skrev om. När man sedan viker upp allting blir det en lång historia. Vi gjorde 12 sådana, eftersom vi skrattade lika mycket på varje. GALET roligt. 
 
IAF, hoppas ni får en bra dag. Vi hörs, mina rosa ostbågar <3
Kreta 2013
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: