S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Birthday!

Nu är det dagen då jag blir tonåring. Aldrig mer kommer jag vara 12, nu väntar 13 på mig. Känns overkligt, känns som en vanlig dag. Fast på vanliga dagar serveras man inte med tårta  när man precis vaknat ;) Kommer gå över till mamma senare, öppna presenter och fika lite antar jag. Sedan tillbaka till pappa och mysa. Se vad vi hittar på. Längtar tills att få se lite presenter nue :)
Bloggning, näe, inte mycket idag. Vet att jag har sugit på att blogga senaste veckan, men allvarligt, jag mådde piss denna veckan. Låg bara och.. tja, tyckte synd om mig själv ;) Bättring på G!
Tänkte också passa på att säga tack för att ni läsare finns, det värmer att komma in här varje dag och läsa era kommentarer <3
Byee


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: