S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Ett glas mjölk och en bok ..

..och en dator som e på. Nördar, like usual, right? ;) 
Nemen, äntligen kan jag säga med stora bokstäver. Vänta, - ÄNTLIGEN.SE
Påsklovet kan börja, man, jag har saknat solen. Nu tittar den allt fram, molnfritt här i Göteborg. Graden ligger på runt 10+, inte dåligt ändå om man tänker på hur dåligt vädret HAR varit på den sista tiden, det är bara att hålla med. Klockan 5 ungefär ska vi packa ihop oss och åka till min mammas pojkvän. Förhoppningsvis så sätts studsmattan upp, hihi. Saknat den ;) 
 
Så packat och klart, sedan åker vi. Får seriöst värmeslag här bakom skärmen, solen dödar mig. Letar sig igenom mitt fönster och attarkerar min rygg och kranium.. 
Ullared imorgon också, kanske blir en haul, jag menar, why not :) Ni får la önska..
 
Kommer (när jag kan) släppa en rolig video från VideoFyMe här någon dag.. Laddar ner den nu, bättre sätt för att hålla koll på er, eller hur?
 
Hörs, puss <3
Nördig bild, men YOLO am i right? ;)
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: