S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Förändring

*örfilar*
Alltså jag skäms så det stinker. (?) Sista blogginlägget var förra veckan, detta funkar inte. Jag måste börja komma ihåg. Mitt usla minne är som en 90- årings.. (no offence) Antingen börjar jag blogga normalt igen eller så slutar jag och raderar tessans.blo.gg, och det är det absolut sista jag vill göra. Hell no, tessans.blo.gg ska fortsätta, men jag behöver bara skärpa mig. Det värsta med mitt glömmande är att jag säkert har förlorat flera läsare som gick in här varje dag utan något nytt, och nu inte besöker min blogg över huvud taget mer eftersom jag inte bloggade, och förmodligen tror de inte jag kommer komma tillbaka. Hoppas ni kikar in på bloggen och stannar ändå..
För att bättra mig ska ALLT ändras. Jag ska ändra tema, färg, teckenstil, skriva på bakgrunden på min dator; Bloggläsarna väntar... 
Bloggen SKA bli bättre, med start från imorgon. 
Nu ger vi detta en chans, shall we?

Sara
26 Mars, 2013 - 07:47 / BLOGG: http://livetsara.bloggplatsen.se/

Yeey! Sluta aldrig blogga ♥


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: