S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Fredag och livet leker..

Fredagen har gått och svängt av åt höger, shieet vad snabbt dagarna går nu. Om 9 dagar är jag till och med tonåring. Fattar ni eller? 13 år av mitt liv har redan gått. Känns overkligt, men ändå sådant man lever med till sin dödsbädd. Man blir äldre. Lär dig uppskatta dagen bara. Om man plussar halva mitt liv, +, så är jag redan 18. Mitt halva liv + 13.. 19 då, om man räknar med om några dagar ;) Sådan person är jag, jepp. 
IAF, for todays update.. Så har jag o Jonna umgåtts typ hela dagen. Varit i Lek o Buslandet, (ha, det trodde ni knappast, väl ;D) och tänade på de nya studsmattorna de har skaffat sig. Grymt stora och studsiga, rekommenderar att åka dit o prova för er som gillar att hoppa..  Ni får ha det... Mina <3
Video kommer senare, kanske imorgon om jag är snabb *host* långsam nog ;)


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: