S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Godnatt alla läsare.. och Gandalf ;)

Satt uppe och kollade på roliga svenska 'parodier' på sagan om ringen i nästan en hel timma. Skrattade så att jag säkert skaffade mig ett six- pack. Behöver verkligen skratt efter långtråkiga dagar. Imorgon Onsdag, hemma igen. Pappa och jag har gaddat ihop oss och vi kommer trösta varandra via telefon imorgon, då han ligger hemma hos sig med hög feber. Papi då ): 
Aja, började känna hur mina händer drogs till mina ögon hela tiden, (kärlek mellan händerna och ögonen på G? D:) så tänkte att det vore vara bäst att, 'KNYTA SIG' Hhaha, genius Tessan.. 
Okej, no kidding nu då. Poker face. Blir alltid såhär när jag är trött. Här ser ni lite bilder på mig som trött..
Nej, men allvarligt talat. Snackar vi trött snackar vi om detta 
men det spelar ingen så stor roll nu. 
Ville bara säga också att jag älskar er läsare, ni är värda guld. Utan er finns ingen blogg, remember? ;)
Godnatt mina hobbitar.. ;)


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: