S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Några saker ni kanske inte visste om mig..

Blev förfrågad om detta, en läsare hade hittat min MAIL ju, så, kul, haha ^^ Let's do THIS
  1. Jag har aldrig flygt. Alltså flygplan. Kommer göra det i sommar, och jag skiter ner mig redan nu.
  2. Jag har en seriös astma, och när jag föddes fick jag ligga inne på sjukhus i tre månader för att jag inte andades av mig själv.. Freaky shit..
  3. Mina drömmar är att bli känd genom bloggen eller YT, önskar om att bli intervjuad osv..
  4. Jag har ett konstigt problem. Jag önskar mig böcker i B- Days present, julklapp... Men läser de aldrig. Har en bokhylla full av böcker jag ALDRIG har läst, vissa är 4 år gamla. 
  5. Jag är rädd att jag aldrig kommer få en egen familj, och att jag kommer dö ensam. Största rädslan, uscha. 
  6. Jag är godisbesatt. Får jag inte godis på en Lördag blir jag tjurig. Don't come close then..
  7. Min största rädsla är för spindlar. Jag är räddare för en 1 mm spindel än för en stor tjur som vill döda mig. No kidding. Gråter när jag spelar Minecraft T.ex, och jag ser en spindel.
  8. När jag var liten trodde jag att min pappa var batman, spider man och andra superhjältar samtidigt. 
  9. Jag var LIVRÄDD för hundar som liten. Kom  det en hund i koppel ställde jag mig på ett bord eller något så att den inte skulle ''attackera'' mig.
  10. Den dagen då mina föräldrar dör kommer jag tatuera hela min rygg efter någon symbol som passar de, och den tatueringen ska följa med mig ner i graven.
  11. Jag är rädd för min syrra ibland. Seriöst. xD När hon är arg kan hon slå vem som helst, ADHD barn.. Blir seriöst skraj för henne då hon är på sina värsta dagar..
Aja, det var nog allt... Kommer jag på mer kanske jag skriver imorgon.  Min lärare ringde BTW och sa att jag måste vara med på provet imorgon, hur sjuk jag än var. Så.. kommer störa alla. Mwohaha..
Ni får ha det, klockan är mycket, så jag bloggar imorgon.
Till minne av Ludde, en av världens finaste hundar. R.I.P

Victoria
06 Mars, 2013 - 22:09 / BLOGG: http://www.myownfreedom.blogg.se

Omg.. du får mig att låta som värsta monstret D:

Svar: Du e ju det..
TessanS


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: