S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Morning!

Ja.. nya tag. Jag tänker fighta för bloggen. Thats it.
Skola idag, blääh. Jag kan seriöst inte vara den ENDA som någon gång önskar att skolan försvinner någon vecka eller två. Det är ju så skönt att ha sovmorgon osv.. Iallafall, jag ska gå till skolan. Får ta mig igenom det. Den 15 blir det sveriges största ridevent med syrran. Alla kända hästbloggare och hästmänniskor kommer vara där. Kan säga några;
Henrik Barry (henrikbarry.se) äger en stor hästblogg och var med i Ponnyakuten 3, Linn Olsson (linnolsson.se) äger en av sveriges kändaste hästbloggar, Nellie Berntsson (nellieberntsson.se) äger sveriges största hästblogg, var med i Ponnyakuten 3 och är förebild för 150 000 personer, Emma-Nellie (emmiewee.blogg.se) var med i Ponnyakuten detta året med sin häst Bego, alltså massor av kända hästpersoner. Woaw, jag kommer kissa på mig ;)
Uppdatering senare
Nellie Berntsson, sveriges största hästblogg nellieberntsson.se med över 150 000 unika besökare varje dag. Fleras förebilder, inklusive mig.

Sara
12 Mars, 2013 - 07:20

Nej. Sluta inte


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: